جمعه ۸ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۷
۰ نفر

گروه حوادث: در جریان یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های خانوادگی، یک مرد اسرائیلی برای ازدواج با عروس سابقش، نوه خود را به قتل رساند و جسد او را به داخل رودخانه‌ای در نزدیکی تل‌آویو انداخت.

به گزارش خبرگزاری‌ها، از ‌آنجا که این حادثه مرگبار از فساد و روابط غیراخلاقی در جامعه اسرائیل پرده برمی‌دارد، سانسور خبری شدیدی درباره این حادثه جنجالی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پیگیری این ماجرای مرگبار از 2 هفته قبل و هنگامی آغاز شد که زن میانسالی ماموران پلیس را در جریان ناپدید شدن عجیب نوه‌ 4 ساله‌اش به نام رز در تل‌آویو قرار داد.

این زن به ماموران پلیس گفت: از چند ماه قبل هر بار با دخترم به نام ماری پیسام که با فرزند خردسالش در تل‌آویو زندگی می‌کند، تماس می‌گیرم خبری از نوه‌ام نیست و دخترم نیز جواب مناسبی در این باره به من نمی‌دهد و بنابراین درباره سرنوشت او نگران هستم.

با این شکایت، تحقیقات پلیس فرانسه و ماموران پلیس رژیم صهیونیستی بر یافتن کودک خردسال متمرکز شد. کارآگاهان در نخستین مرحله به خانه ماری پیسام که با پدر شوهرسابقش به نام «رونی رون» زندگی می‌کرد، رفتند و وقتی اثری از دختر خردسال نیافتند، آنها را تحت‌بازجویی‌ قرار دادند.

در حالی که تحقیقات نشان می‌داد زن جوان بعد از جدایی از همسرش در فرانسه، به تل‌آویو رفته و در آنجا با پدرشوهرش زندگی می‌کرده و ارتباط صمیمی‌ای با او دارد، این فرضیه که آنها برای خلاص شدن از دست دختر خردسال او را به قتل رسانده باشند، قوت گرفت.

به این ترتیب جست و جوی گسترده‌ای برای یافتن ردی از او آغاز شد. در حالی که افشای ماجرای قتل کودک و نیز رابطه شیطانی زن جوان و پدر شوهرش می‌توانست به سرعت به رسانه‌های جهان راه یابد، ماموران پلیس سعی کردند این ماجرا را به‌صورت مخفیانه پیگیری کنند اما با رسانه‌ای شدن ماجرا، دیگر پنهان نگه داشتن جنایت ممکن نبود، بنابراین پلیس با انتشار تصاویر دختر خردسال در مطبوعات از مردم خواست درصورتی که اطلاعاتی درباره این کودک دارند، در اختیار پلیس قرار دهند.

در شاخه دیگری از تحقیقات، زن فرانسوی و پدر شوهر سابقش تحت بازجویی‌ قرار گرفتند و سرانجام پس از مدتی لب به اعتراف گشودند و به قتل کودک خردسال اعتراف کردند، آنها گفتند دختر خردسال را پس از قتل در رودخانه‌ای در نزدیکی محل سکونتشان انداخته‌اند.

در این تحقیقات، پدربزرگ جنایتکار مدعی شد روز جنایت در حالی که بسیار عصبانی بوده رز را در داخل خودرو تنبیه کرده اما هنگام تنبیه سر وی به شیشه برخورد کرده و جان‌باخته است. وی گفت: با دیدن جسد غرق در خون رز از ترس افشای راز جنایت، به سرعت آن را داخل چمدانی قرار دادم و با همدستی مادرش داخل رودخانه‌ای که در نزدیکی خانه‌مان قرار داشت، انداختم.

ادعاهای این مرد 45 ساله درحالی صورت می‌گرفت که نخستین گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که قتل کودک خردسال با نقشه‌ای قبلی صورت گرفته است و پدربزرگ جنایتکار و عروس سابقش قصد داشته‌اند زندگی مشترکی را آغاز کنند اما احتمالا چون دختر خردسال را سدی در راه رسیدن به این خواسته شیطانی خود می‌دیده‌اند، تصمیم به از میان برداشتن او گرفته‌اند و به این ترتیب او را به قتل رسانده‌اند.

در حالی که بازجویی‌ها بر یافتن انگیزه واقعی این جنایت متمرکز شده است، ماموران پلیس  با استفاده از سگ‌های تربیت شده سرگرم جست و جو برای یافتن جسد در کناره‌های رودخانه هستند و همزمان تیم‌های غواصی در حال تجسس در رودخانه‌اند تا چمدانی را که پدربزرگ کودک و مادر او مدعی‌ هستند جسد را  داخل آن قرار داده‌اند و سپس به رودخانه انداخته‌اند، پیدا کنند.

کد خبر 61891

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز